Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus, fredag den 16. april 2021

Hver dag har sine egne  nyheder, og i dag var der heldigvis en positiv imellem. Hvis alt går vel, kan vi fra 21. maj igen mødes op til 50 personer indendørs. Det betyder, at vi endelig kan ses i mødelokalet på Huset Trøjborg, hvis vi kan overholde de betingelser, der knytter sig til aftalen. Bestyrelsen vil snarest se nærmere på mulighederne, så vi måske kan genses og ønske hinanden en god sommer.

Lokalerne er booket til hele 2021, og vi holder os opdateret på udviklingen, så vi kan nå at ‘putte noget indhold’ i datoerne. Du vil kunne læse om det her på hjemmesiden, og hvis vi har din mail og dit mobilnummer, får du også direkte besked.

Du er  altid velkommen til at kontakte os direkte på mail eller telefon, hvis du har brug for vores hjælp. Høreforeningens sekretariat tager også imod henvendelser, både på mail og tlf. På hjemmesiden www.hoereforeningen.dk kan du se, hvilke muligheder der er for kontakt.

IKH har udsendt besked om, at det er muligt som borger at få hjælp hos dem, hvis man har behov for undervisning, vejledning eller rådgivning. Der vil i påkommende tilfælde blive aftalt videomøde, telefonsamtale eller fysisk møde, afhængigt af din situation og behov. Henvendelse direkte til IKH, se kontaktoplysninger under ‘Hjælp til dig’.

OBS! Høreteamet på Marselisborgcentret, der tidligere har haft åben træffetid hver formiddag, er nu permanent overgået til, at alle aftaler om fysisk fremmøde skal træffes forud på telefon kl. 8 – 9.30 til  87133457, 89401085 , 87133593 eller via mail til csh@mso.aarhus.dk . Se også folder med alle fakta under fanen ‘Hjælp til dig’.

Vær opmærksom på, at når du tilmelder dig et arrangement via mail eller sms, vil du modtage et svar, så du er sikker på, at den er læst hos os. Hvis ikke vi reagerer, må du prøve igen eller evt. ringe.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon