Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus, tirsdag den 27. oktober

Bedst som vi troede, at nu kan vi holde julebanko, så blev alle muligheder for fysiske møder igen lukket ned. Vi var klar med planer om engangsplader, medbragt kaffe osv., men det må vi have tilgode.

Årets aktivitetskalender er blevet sat helt ud af spil i Aarhus, men vi har ikke tænkt at droppe de gode tilbud, og vi håber stadig, at det ændrer sig, så vi kan genoptage møderne. Lokalerne er booket til hele 2022, og vi holder os opdateret på udviklingen.

Du er  altid velkommen til at kontakte os direkte på mail eller telefon, hvis du har brug for vores hjælp. Høreforeningens sekretariat tager også imod henvendelser, både på mail og tlf. På hjemmesiden www.hoereforeningen.dk kan du se, hvilke muligheder der er for kontakt.

IKH har udsendt besked om, at det er muligt som borger at få hjælp hos dem, hvis man har behov for undervisning, vejledning eller rådgivning. Der vil i påkommende tilfælde blive aftalt videomøde, telefonsamtale eller fysisk møde, afhængigt af din situation og behov. Henvendelse direkte til IKH, se kontaktoplysninger under ‘Hjælp til dig’.

OBS! Høreteamet på Marselisborgcentret, der tidligere har haft åben træffetid hver formiddag, er nu permanent overgået til, at alle aftaler om fysisk fremmøde skal træffes forud på telefon kl. 8 – 9.30 til  87133457, 89401085 , 87133593 eller via mail til csh@mso.aarhus.dk . Se også folder med alle fakta under fanen ‘Hjælp til dig’.

Vores lokale nyhedsbrev vil fortælle modtagerne, når der kommer afgørende nyt, og efter behov vil vi evt. udsende en fælles sms. Det er en stor hjælp for os, hvis vi har en mailadresse eller et mobilnummer til dig, så vi altid kan holde dig frisk underrettet.

Vær opmærksom på, at når du tilmelder dig et arrangement via mail eller sms, vil du modtage et svar, så du er sikker på, at den er læst hos os. Hvis ikke vi reagerer, må du prøve igen eller evt. ringe.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon