Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus, mandag den 30. august 2021

Bemærk at vi åbner med et forsinket årsmøde torsdag den 9. september på Huset Trøjborg kl. 19 – 21.30.

Planerne for efteråret er næsten på plads, og det er en blandet pose, som du allerede nu kan se datoer på under aktiviteter. Detaljer til de enkelte arrangementer kommer på, efterhånden som vi får de sidste aftaler på plads. Nu kan du i første omgang notere en dato i din kalender.

Måske kommer der flere tilbud i efteråret, så det er en god idé, at kigge forbi online af og til.

Vær opmærksom på, at når du tilmelder dig et arrangement via mail eller sms, vil du modtage et svar, så du er sikker på, at den er læst hos os. Hvis ikke vi reagerer, må du prøve igen eller evt. ringe.

Du er  altid velkommen til at kontakte os direkte på mail eller telefon, hvis du har brug for vores hjælp. Høreforeningens sekretariat tager også imod henvendelser, både på mail og tlf. På hjemmesiden www.hoereforeningen.dk kan du se, hvilke muligheder der er for kontakt.

IKH har udsendt besked om, at det er muligt som borger at få hjælp hos dem, hvis man har behov for undervisning, vejledning eller rådgivning. Der vil i påkommende tilfælde blive aftalt videomøde, telefonsamtale eller fysisk møde, afhængigt af din situation og behov. Henvendelse direkte til IKH, se kontaktoplysninger under ‘Hjælp til dig’.

OBS! Høreteamet på Marselisborgcentret, der tidligere har haft åben træffetid hver formiddag, er nu permanent overgået til, at alle aftaler om fysisk fremmøde skal træffes forud på telefon kl. 8 – 9.30 til  87133457, 89401085 , 87133593 eller via mail til csh@mso.aarhus.dk . Se også folder med alle fakta under fanen ‘Hjælp til dig’.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon