Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus den 16. december 2019

I årets løb har vi forsøgt at afholde en del arrangementer uden forudgående tilmelding. Det har vist sig at være upraktisk for os i forhold til planlægning og indkøb, så vi vil i det kommende år vende tilbage til at bede om tilmeldinger på stort set alle arrangementer.

Huset Trøjborg er vores faste omdrejningspunkt, da der generelt er mere ro, og det er mere tilgængeligt med bil. Der er et betalings p-hus umiddelbart ved siden af med indkørsel fra Peter Sabroes Gade ved Audiologisk Klinik. Udgang fra p-huset i hjørnet lige ved Huset Trøjborg.

Som i det forløbne år har vi fået tildelt lokale i frivillighuset en lørdag og en torsdag hver måned. Bortset fra ferier og helligdage vil vi gøre brug af det året igennem. Du kan følge med i planerne under aktiviteter og via vores nyhedsbrev, som udsendes løbende efter behov.  Husk at oplyse din mailadresse, så du kan få glæde af det.

Vi starter 2020 med en lille nytårskur allerede lørdag den 4. januar, hvor der er tid til en god snak og informationer om det kommende år, og torsdag den 16. er der temamøde om ‘Sudden deafness’.

Vel mødt i 2020!

NB:

Husk at du altid gerne må deltage i arrangementer fra andre lokalafdelinger, som du kan finde i oversigten på  www.hoereforeningen.dk, og vi tager gerne imod gæster fra andre lokalafdelinger.

Du er som medlem altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis du har spørgsmål om hørelse. Vi er ikke fagpersoner, men har en bred vifte af erfaringer og kendskab til høreproblemer, så vi måske kan sende dig videre til de rette instanser.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon