Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus den 30. oktober 2019

Kalenderen for det nye år er på trapperne og bliver udsendt inden årsskiftet, så der er god tid til at krydse af i kalenderen. I årets løb har vi forsøgt at afholde en del arrangementer uden forudgående tilmelding. Det har vist sig at være upraktisk for os i forhold til planlægning og indkøb, så vi vil i det kommende år vende tilbage til at bede om tilmeldinger på stort set alle arrangementer.

Om et par dage er der høremesse på Huset Trøjborg. Vi fylder 1. sal med stande, hvor man kan møde producenter af høreteknik og repræsentanter fra høreomsorgen i Aarhus. Der er gode muligheder for at få en snak om høreproblemer og måske et godt råd. Læs mere under aktiviteter.

Som afslutning på året får vi besøg af landsformand for Høreforeningen, Majbritt Garbul Tobberup. Hun har haft et meget travlt år i sit arbejde foreningen og heldigvis med en del gode resultater. Kom og hør om, hvad der sker politisk i høreomsorgen. Du kan måske også få luftet dine egne ønsker for arbejdet i Høreforeningen. Læs under aktiviteter.

Vi ser frem til en travl høremesse og en hyggelig juleafslutning i december.

NB:

Husk at du altid gerne må deltage i arrangementer fra andre lokalafdelinger, som du kan finde i oversigten på  www.hoereforeningen.dk, og vi tager gerne imod gæster fra andre lokalafdelinger.

Du er som medlem altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis du har spørgsmål om hørelse. Vi er ikke fagpersoner, men har en bred vifte af erfaringer og kendskab til høreproblemer, så vi måske kan sende dig videre til de rette instanser.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon