Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus den 27. april 2020

Høreforeningen har fra centralt hold aflyst alle møder frem til 10. maj, og hvad der sker herefter, må vi afvente og se. Frivillighusene i Aarhus er helt lukkede, så vi har ikke mulighed for at afholde møder, før der åbnes igen. Du er dog altid velkommen til at kontakte os direkte på mail eller telefon, hvis du har brug for vores hjælp.

IKH har udsendt besked om, at det er muligt som borger at få hjælp hos dem, hvis man har behov for undervisning, vejledning eller rådgivning. Der vil i påkommende tilfælde blive aftalt videomøde, telefonsamtale eller fysisk møde, afhængigt af din situation og behov. Henvendelse direkte til IKH, se kontaktoplysninger under ‘Hjælp til dig’.

Høreteamet på Marselisborgcentret, der primært håndterer de praktiske problemer med justeringer, propper, fejl og lign., er lukket ned, så længe der er corona smittefare. Der er dog kommet en særlig Drive In mulighed. Se under fanen ‘Hjælp til dig’, hørevejleding.

Vores lokale nyhedsbrev vil fortælle modtagerne, når der kommer nyt, og efter behov vil vi evt. udsende en fælles sms. Det er en stor hjælp for os, hvis vi har en mailadresse eller et mobilnummer til dig, så vi altid kan holde dig frisk underrettet.

Vær opmærksom på, at når du tilmelder dig et arrangement via mail eller sms, vil du modtage et svar, så du er sikker på, at den er læst hos os. Hvis ikke vi reagerer, må du prøve igen eller evt. ringe.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon