Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus den 27. maj 2019

Høreforeningen har i den forløbne weekend afviklet Landsmøde med deltagelse af delegerede fra de mange lokalafdelinger. Her fra Aarhus deltog vi også, og vi kan fortælle, at Høreforeningen er i god vækst og trivsel til glæde for medlemmerne og de mange danskere med høreproblemer. I den forløbne fireårs periode siden sidste Landsmøde er der sket utroligt meget i kølvandet på Høreforeningens bestræbelser på at skabe bedre forhold for hørehæmmede. Det vil dog gavne foreningens ’slagkraft’ yderligere, hvis der kom en større tilgang af nye medlemmer. Jo flere vi er, jo bedre bliver vi hørt i høreomsorgen. Vær med til at sprede budskabet om Høreforeningens gode arbejde.

Bestyrelsen i Aarhus Lokalafdeling er snart klar med planerne for aktiviteter i efterårs- og vintersæsonen. Der vil løbende komme opslag i bladet Hørelsen, og du kan modtage sidste nyt via nyhedsbrevet fra os. Tilmeld dig meget gerne, så bliver du opdateret med de sidste nye tilbud. Når bladet udkommer, lægger vi også opslag om arrangementerne her på hjemmesiden, hvor man kan læse flere detaljer.

Vi glæder os til at møde jer både på Huset Trøjborg og ude i byen i det kommende halvår.

Rigtig god sommer til alle!

NB:

Husk at du altid gerne må deltage i arrangementer fra andre lokalafdelinger, som du kan finde i oversigten på  www.hoereforeningen.dk, og vi tager gerne imod gæster fra andre lokalafdelinger.

Du er som medlem altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis du har spørgsmål om hørelse. Vi er ikke fagpersoner, men har en bred vifte af erfaringer og kendskab til høreproblemer, så vi måske kan sende dig videre til de rette instanser.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon