Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus den 8. marts 2019

Årsmødet blev afviklet den 3. marts, og referatet kan læses online nederst på siden under ‘referater’.

Der blev valgt to nye medlemmer til bestyrelsen, som du kan se præsenteret her på hjemmesiden, når vi har den nye folder på plads..

Kalenderen frem til sommerferien er ved at være fuld med gode tilbud, som du kan finde under ‘aktiviteter’. Her lægger vi også info, hvis der sker ændringer i planerne, men som udgangspunkt vil der være et tilbud den første lørdag hver måned og den anden torsdag aften.

Mon du har bemærket den glædelige nyhed fra sekretariatet, at Høreforeningen har opnået, at Nordisk Film fremover viser alle danske film med undertekster og til alle forestillinger i deres biografer. Vores næstformand Leon Carlsen har arbejdet ihærdigt for at få tilgængelighed for hørehandicappede i biograferne.

Du må altid gerne deltage i arrangementer fra andre lokalafdelinger, som du kan finde i oversigten på  www.hoereforeningen.dk

Du er som medlem altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis du har spørgsmål om hørelse. Vi er ikke fagpersoner, men har en bred vifte af erfaringer og kendskab til høreproblemer, så vi måske kan sende dig videre til de rette instanser.

Husk at både du og vi har glæde af, hvis vi har din (opdaterede) mailadresse, så vi kan skrive til dig, hvis der sker noget nyt af interesse.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon