Home / Om os / Nyt fra Aarhus Lokalafdeling

Om Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling, Nyt fra

Hvad sker der i Aarhus Lokalafdeling

Aarhus, fredag den 17. juni 2022

Vi holder nu sommerferie i lokalafdelingen og siger tak for en meget positiv genstart efter coronapausen. Der har været godt fremmøde til især de faglige møder, og vi håber, at den gode udvikling fortsætter til september, når vi tager hul på den nye sæson.

Der var ikke så mange til jubilæumsmøde, men vi kan hilse og sige, at Othellolagkagerne smagte fortrinligt, og historien om Høreforeningens tilblivelse for 110 år siden er ret broget og god at kende til. Det skete ikke uden sværdslag og uro. Des mere pris sætter vi på det gode samarbejde i dag på tværs af landet.

Bestyrelsen ønsker alle en rigtig god sommer og på gensyn i september.

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

Generel information:

Skrivetolkene har gjort opmærksom på, at man altid kan medbringe egen iPad til møderne, så vil de sørge for, at du kan læse tolkningen på din egen skærm. På Høreforeningens hjemmeside kan du læse om skrivetolkning, og hvordan du bestiller en skrivetolk til dig selv. Klik på ‘Bestil skrivetolk’, så får du en vejledning.

Når vi fra Lokalafdelingen skal sende besked til kalenderen i bladet Hørelsen, er der en deadline flere uger inden bladet udkommer. Det betyder, at vi ikke altid er i stand til at bringe sidste nyt på tryk. Aflysninger og ændringer vil ikke fremgå af bladet, så man er nødt til at sikre sig via opslag på hjemmesiden her – eller evt. spørge direkte på sms.

Du er  altid velkommen til at kontakte os direkte på mail eller telefon, hvis du har brug for vores hjælp. Høreforeningens sekretariat tager også imod henvendelser, både på mail og tlf. På hjemmesiden www.hoereforeningen.dk kan du se, hvilke muligheder der er for kontakt.

OBS! Høreteamet på Marselisborgcentret, der tidligere har haft åben træffetid hver formiddag, er nu permanent overgået til, at alle aftaler om fysisk fremmøde skal træffes forud på telefon kl. 8 – 9.30 til  87133457, 89401085 , 87133593 eller via mail til csh@mso.aarhus.dk . Se også folder med alle fakta under fanen ‘Hjælp til dig’.

Du kan altid skrive til lokalafdelingen på aarhus@hoereforeningen.dk

Lisbeth Leicht Thomsen, sekretær

pdf-ikon