Home / Om os / Folkehuset Trøjborg

Huset Trøjborg

Mødested for Høreforeningen Aarhus Lokalafdeling

Folkehuset Trøjborg

Vores faste mødested er Folkehuset Trøjborg, Kirkegårdsvej 53, 8000 Aarhus C. Her har vi rådighed over salen en lørdag eller en hverdagsaften hver måned. Du kan se i aktivitetskalenderen, om Høreforeningen har planlagte arrangementer.
Bemærk at vi ikke har kontor eller faste træffetider i huset. Hvis du har brug for at kontakte os, kan du skrive til aarhus@hoereforeningen.dk

Folkehuset er et af Aarhus Kommunes frivillighuse, og vi har lokalet frit til rådighed. Der er indgang i gavlen til venstre i gadeplan, hvorfra der er elevator til første etage, hvor salen ligger ud mod vejen.

I dagtimerne er der på hverdage kl. 9 – 13 en åben café, som drives af frivillige. Når Høreforeningen holder arrangementer er caféen ikke åben, og vi står selv for forplejningen.

Vi følger husets reglement for brug, herunder de parkeringsregler, der gælder for stedet. Kirkegårdsvej og parkeringshuset lige ved siden af byder på gode muligheder ved indkørsel fra Peter Sabroes Gade, og linje 1a kører til døren. Læs mere om parkeringen og andre brugeres aktiviteter på Folkehuset Trøjborgs hjemmeside:

Se også:

Find Huset Trøjborg på kort:  Icon Google Maps