Home / Aktiviteter

Høreforeningen

Hearing Loss Runners, lørdag den 1. juni kl. 10.30

Hvorfor i alverden rejste Leon Carlsen, næstformand i Høreforeningen, og Lise Rasmussen, fra Erhvervsaktiveudvalget, helt til Florida for at deltage i et løb for hørehæmmede? De kommer og fortæller om baggrunden for løbet og viser billeder fra deres oplevelser .

Bagefter kan du komme ud at løbe en lille tur med dem, 3-6 km, eller du kan nøjes med at gå en tur i selskab med andre fra Høreforeningen. Foredraget varer en times tid, og efter løbet eller gåturen spiser vi frokost sammen. Arrangementet slutter omkring kl. 13.

Hvis du ønsker at være med til løb eller gåtur, skal du tilmelde dig hos Lisbeth på sms 61397908 eller mail til Sanne aarhus@hoereforeningen.dk senest den 30. maj.

Der er skrivetolk og teleslynge til foredraget på Huset Trøjborg.

Deltagelse koster 30 kr.

‘Trods dine begrænsninger’, torsdag den 6. juni

Salen på Huset Trøjborg fra kl. 19 – ca. 21.30 med indlagt kaffepause.

Spændende foredrag af coach og forfatter Thomas Wibling, der vil give os et bud på, hvordan man kan håndtere modgang og livskriser, så det kan blive til overskud og mere energi. Han er selv hørehæmmet, arbejder med coaching og vejledning, og har bl.a. skrevet bogen  “Trods dine begrænsninger.” Læs mere om ham på www.thomaswibling.dk

Entré 50 kr. betales ved indgangen. Tilmelding ikke nødvendig.

Kaffe/te og brød 30 kr.

Skrivetolke og teleslynge.