Home / Aktiviteter

Billede corona

Ingen møder i kalenderen pt

Vi beklager meget, at det er så længe siden, at vi har kunnet arrangere møder for vores medlemmer. Som man har kunnet læse her på siden, er vi især blevet ramt af manglende adgang til vores mødelokaler på Huset Trøjborg. For øjeblikket kan vi igen benytte salen, forudsat vi kan overholde alle regler med hensyn til smittefaren. Det betyder bl.a. mindst en meter mellem alle ved bordene og særlige restriktioner omkring servering. Vi prøver på at finde en løsning, som er til at håndtere for os alle.

Når vi holder møder, er vi flittige brugere af mikrofoner, men da vi ikke kan lade en håndholdt mikrofon gå rundt, arbejder vi på at finde en løsning med en mikrofonholder på en stang.

Der var planlagt en tinnitusdag for hele regionen den 3. oktober, men da der kun må være 37 i salen, kan vi ikke gennemføre, så det arrangement er nu også aflyst.

Hvis du drømmer om at deltage i et arrangement, som du har set omtalt her eller i bladet, så sørg altid for TILMELDING og afvent et svar. På den måde kan vi svare dig, så du ikke risikerer at gå forgæves.

Besøg på Dokk1