Home / Aktiviteter

Billede årsmøde 2019

Årsmøde i Aarhus Lokalafdeling lørdag den 1. februar

Kirkegaardsvej 53, 8000 Aarhus C kl. 10.30 – 15

Alle er velkomne til årsmødet, der afvikles kl. 10.30 – 12, også ikke-medlemmer. Bemærk at kun medlemmer har stemmeret, så du skal registreres ved ankomsten. Ved årsmødet kan du høre om lokalafdelingens arbejde og møde dine lokale bestyrelsesmedlemmer.

Når årsmødet er slut omkring kl. 12 er Høreforeningen vært ved en let frokost for medlemmerne. Gæster betaler 50 kr. for frokost. Tilmelding til frokost skal ske senest 30. januar til Lisbeth sms 6139 7908 eller mail til Sanne aarhus@hoereforeningen.dk

Efter frokost er der debat med gæster fra høreomsorgen i regionen, hvor hovedtema vil være de lange ventetider på behandling. Der er stadig flere måneders ventetid på især Audiologisk Afdeling. Hvad bliver der gjort ved det? Mød leder af Audiologisk Afdeling Claus Storgaard og regionspolitikerne Birgit Marie Christensen og Annette Roed, begge A.

Der er skrivetolke til hele mødet og teleslynge i salen.

Parkering i betalings-p-hus ved siden af (indkørsel fra Peter Sabroes Gade, udgang i hjørnet ved Huset Trøjborg). Gratis 3-timers p omkring plejehjemmet og gratis p på Kirkegaardsvej.

Se dagsorden til årsmødet her

Besøg på Dokk1